söndag 24 februari 2008

Växthuseffekten

Idag släppte jag inte in ett mål! Men vi spelade heller ingen match, dommaren avbröt efter uppvärmningen då isen tydligen var för dålig vid ett ställe. Ganska hårt beslut då det inte var så katastrofalt. Annars då? Har mest jobbat tränat och spelat elgura. Det går väldigt bra, hur kul som helst. Var ju tvungen att avancera till äkta varan nu när expert på guitarhero blev för enkelt.

I Fredags spelade vi mot Hemsta och lyckades förlora, jag gjorde ivf den bästa matchen på länge. Med 3st fantomräddningar och massa skott. Jag hade ett skott på mål också, det var ganska hårt faktiskt, Nästan så att målvakten lära parera.

Lördag morgon väktes man tidigt av Tony som skulle bjuda till med flyttning, 3 trappor utan hiss <3. Väl klar där fick jag på kvällen storfrämmande! Levande legenden Erik "Tankbils-Erik" Persson. Blev några öl och Melodifestivalen, sen impade jag lite på han med lite gh-expert och han drog av några feta riffs på easy ;D Sen var vi upp till InterPool och bjöd på något som var långt ifrån expert nivå iallafall. Lundin svängde förbi och drog av några monsterstötar han med, men försvann lika fort hem igen med Mia. Jag och Erik var in på HeartBreak efter det. Erik stod för pistolerna. Personalrabatt <3

...Snart lön

Inga kommentarer: