söndag 17 februari 2008

Janovjlovski ..typ

Det blev en vit helg. Sigrid var hemma och spelade volleyboll så jag umgicks med henne var minut jag hade möjlighet till. Jag var ju som bekant uppe i järvsö på fredagkvällen och kom hem klockan 01 på lördag morgon. Då var redan sigrid hos mig och väntade :) Hon hade gjort lite kvällsmys med tända ljus och lite gott att äta. Sen fick jag 2 allahjärtans presenter av henne! 3 kinderägg :D och hemmagjorda klistermärken! Skitcoola, 3st fick pryda min gibson gitarr och 1 hanmnade på smartcase'n. Jag hade köpt lite blommor till henne tidigare på dagen och ställt upp hemma som hon uppskattade. Tur var väl det, var tvungen att åka på fler olika blomsterbutiker för att få ihop alla blommor jag vela ha i buketten för att sen låta den sista binda dem alla:) gud så romantisk jag är haha. På Lördagen var vi uppe tidigt och åkte till Skutskärs IP och åkte lite skridskor på bandyplan och jag försökte lära Sigrid att skjuta dragskott med puck och klubba. Hon var väl sådär... ;) Sen hade dom volley match mot Ljungby. Skulle vara speaker men dom drog in Line-up'en i sista minut så det blev inte så mycket sagt. Torsk för brudarna tyvärr. Sen blev det Melodifestivalen med Sigge och petra. Hejja Sanna Nielsen! Käkade Sushi från sakura sushi. MMM gött. Sen kollade vi på Darjeeling limited, eller iallafall 20 minuter av den sedan tröttnade tjejerna så vi bytte till The Last kiss. Söndan var Sigrid iväg och dömde bandy(hon är fan o-uttröttlig). Och sedan volleymatch mot Gislaved denna gången. Nu fick jag iallafall snacka lite mer. Förstår nu att speakers inte har det lätt, speciellt när det är 2 greker och en tjeck i laget som man ska försöka uttala namnen på haha. Torsk igen tyvärr, lär nästan säga att det känns lättande att Sigrid också kan förlora nu när Ockelbo inte gått lite dåligt(läs värdelöst) så slipper man känna sig som en total looser när hon kommer hem med vinst efter vinst hehe :)


-Nummer 14 Jasmina Janovjlovski ...typ


1 kommentar:

Anonym sa...

Väldigt ambitiöst! Jag måste säga att jag blir lite imponerad över stuntet med att besöka flera blomsterbutiker. Hyssad ångest nästa alla hjärtans dag dock =)