söndag 10 februari 2008

När simba återvänder...

Vi spelade match i fredags mot Älvkarleby, det blev pisk. Inte mycket att säga till om när simon och perthman började snurra. Efter att ha kämpat klart med båsdörren skjutsade jag hem Lundin. "Det är ju faktiskt inte så roligt att sitta själv och dricka öl och spela guitarhero, ska du med?" Vi kom på att Picco hade bar hemma. Så motivations arkitekt som jag är eldade vi fart i Pirlo och fixade så han laddade DraughtmasterN^. Drog hem till mig hämtade några öl och Guran. Blev NHL och Guitar hos Pirko till närmare 04 på natten. Mycket roeligt.



Vaknade tidigt på lördagen och mådde bra, gick ut en sväng och vädret var underbart. Kände mig inte alls bakis, snarare tvärt om. Mådde toppen. Kom dock ganska kvickt på att jag fortfarande var full. Och däckade ganska fort i sängen igen direkt jag kom hem. Sen vaknade jag 14 igen och mådde betydligt sämre :S Sigrid var påväg hem med bandylaget för att äta middag på deras hemresa från Edsbyn där dem spelat match. Jag var och käkade med laget och kramade lite på Sigrid. Underbar mat som vanligt där. Sen blev det promenix till Picco för att hämta gitarr och bil. Var på Rosén ringde och taggade till mig på skiva hos Lundin. Så det blev bara ta bilen hem och göra sig i ordning för nästa drabbning. Var hos picco först och kollade på Melodifestivals deltävling... Inte särskilt imponerad jag. Det bästa var när vår käre vän Björn var med.



Sen dundrade vi över till grannen Lundin och vidare ner på heartan. Very good weekend.


Inga kommentarer: