måndag 25 februari 2008

Taggat!

Idag har jag:
  • Låst mig ute
  • Fått lön
  • Betalat räkningar
  • Betalat skulder
  • Fått löneförhöjning
  • Missat Ishokeyträningen
Började dagen med att ta fel nycklar när jag skulle till jobbet, märkte det inte förens jag var väl framme vid bilen. Då hade jag knippan som jag inte har någon bilnyckel på. Vände om och tänkte; det var väl inte hela världen det är iallafall bra väder. Kommer fram till ytterdörren. Ingen "tagg"! Den var borta. Och där jag bor måste man ha tagg för att komma in igenom porten, finns inte ens något nyckelhål i dörrarna. Så jag fick stå där och vänta i 20 minuter innan det kom en tant med en hund och släppte in mig.

Precis hemma från jobbet, så jag hinner inte till träningen i ockelbo som börjar om 8 minuter... Istället får man trösta sig med att betala lite räkningar -_^

1 kommentar:

Eken sa...

mm.. tur som vanligt du. :P