söndag 10 februari 2008

Eld och lågor!

Varning
Blogg inlägget kan innehålla nördig text

Picco och Erika snubblade förbi på kvällskanten för att gibba lite. Till min förvåning klev Mattias helt överraskande in med en till gura :) Medans dom satt och åt pizza körde jag lite låtar medans jag väntade. Sa till Mattias: -Jag ska försöka klara introt på Fire and Flames på Hard. Har klarat det nån gång förut bara. Och drog igång låten. Fingrarna gick av sig självt och klarade genom introt med full mätare och hade t.o.m lyckats plocka starpowern. Och sen bara flöt det på och vips så var det klurt! sparade ihop full starpower till What the ... Delen av låten. 8 min av 130 i puls. Glömde bort att andas stundals :p



Nu blir det sängen. Personalchefen ringde precis och berättade att en av förmännen blivit sjuka så jag måste börja jobba 04:30 :'(

Vi hörs!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Oh dear god. Get a life ;)

Anonym sa...

Eller föresten jag tar tillbaka det där.

// Hon som spelat Shrek på Wii:t en hel söndasgskväll

Aspen sa...

:PP Det är lite för enkelt med mina spindelfingrar, när jag väl lärde mig att sikta på knappen brevid med cp lillfingret så blev det alldeles för lätt ;D bra att shrek funka iaf, tack för skjutsen.

Anonym sa...

vassego tack för shrek :)