måndag 1 oktober 2007

Min Värld

I min värld har ingen tråkigt, entertainment är mitt andra namn hette det ja...

Helgens resultat kan kan ju diskuteras. Men det hela började iallafall med en lugn fredag med lite film och chill(out). Inga konstigheter. Lördagen dock, vad hände? Jo det nalkades inflyttningsfest hos eken(redan där höjjs ett varnande finger). Överladdningen började redan på morgonen när vi drog till Valbo för att spendera. Shoppade kläder med Lisa medans Kristin och Peter handlade på IKEA. Tog ett litet lunchbreak där, då avvek Peter och Kristin för att skruva hyllan Lars-Johan eller något. Träffade på en massa bekanta där i valbo, gamla som nya. b la, träffade jag Cicci på Gina Tricot. Vilket var väldigt passande då jag hade beklagat min frilla hela dagen och Cicci precis fått nytt jobb på Popp i Topp, så vi bestämde träff med saxen :) Cicci har klippt mig förut, men det var längesedan och innan vi var bekanta :)

Hade laddat inför Inflyttningsfesten länge, för länge. 19:40 hoppade jag in i taxin och satte kurs mot Apelgatan via stationen och s.stapeltorgsg. Plockade upp syrran och Kristin N. Och där slutar mina minnen. Nädå inte riktigt, men det skulle nästan kunna vara så. Galen fest som vanligt hos kristin. Jag tror att Peter och jag har ganska dåligt inflytande på varandra. "This could be the beginning of a beatiful friendship" En fras som yttrades vid öppnandet av en spritflaska på Åland och yttrats en gång för mycket i helgen. :S


Söndagen börjar 09:00 i Kristins soffa. Hoppsan, hade jag sovit här? Innebandy match 13:00. Gick jävligt bra trots förlust med 0-2. Hade hur mycket som helst att göra under matchen och det mesta gick som det skulle. Synd att vi inte kunde få ett redigt anfall och kanske göra ett mål bara! Sen blev det bara återhämtning efter Lördagens bravader. Såg faktiskt I Now Pronounce You Chuck And Larry. En film i sann Happy Madison anda. Lättsam och skön.

Idag upp och jobba 04:00 :( Men sen har jag hunnit besöka saxdamen och ordnat till mitt yrväder till hår.

Rockigt värre!

Hört i helgen:
  • Idiot!
  • Far åt helvete!
  • Snygging
  • Hur mår du?
  • Vilken dåre
  • Härligt Asp!
Nu ska jag dra och träna. Nykterist? Ja-visst

4 kommentarer:

Anonym sa...

Mycket fin i håret.. jag skulle oxå behøva Cissi nu.. Lust att skicka hit henne?? Æsch.. jag går runt me hårnæt just nu så det gør inget! "Hade du sett mig skulle det.." hmm :P

Aspen sa...

tack :) kan skicka henne som DPD företagspaket ;P haha..

Anonym sa...

hahaha.. ja gør det! Vet du jag såg en Norsk postlastbil førsta dagen i Førde.. den va MYCKET snyggare æn din! :P Vit å Blå och jætteny!

Aspen sa...

HAH! det tror jag inte! dessutom sitter jag mest i kontorsstol nu ;P