tisdag 23 oktober 2007

Hockey Feber

Hockey feber dubbelt upp. Jag har nu kommit hem efter lägret i Älvdalen och har drabbats av hockeyfeber. I dubbel bemärkelse. Åkte på en förkylning där borta som resulterade i mycket snorande, feber och att jag stod över söndagens aktiviteter. Men i övrigt var helgen en succé. Nu har jag varit sjukskriven från jobbet i 2 dagar och då har det blivit fler NHL matcher på tv'n. Jag har nog sett mer hockey senaste veckan än på de senaste 4 åren. Vilket är grymt roligt. Jag pratade med Kalle Vähäkoupos i veckan och han sa att det var så kul att jag tyckte det var roligt med hockey igen, för han mindes hur less jag var åren efter jag la av. Då jag inte ens vela vara med och lattja tex inlinehockey.


1 kommentar:

Anonym sa...

Inte så förtjust i att titta på Hockey men det kanske ändrar sig om jag får se dig spela =)