torsdag 25 oktober 2007

I Brist på Annat

Jaha! Vad gör man när man i normala fall redan är en av dom rastlösaste personerna och sedan blir sjukskriven. Väggarna kryper närmare! Det kliar i fingrar och ben! Jag får panik. Jag har nog sett 6-7 filmer den här veckan när jag varit hemma! Bla Talladega Nights för kanske 11e gången. Jag har diskat, kollat på tv och stirrat ut genom fönstret på tågen som åker förbi. Ikväll är det Takida på Heartbreak och hela gävle ska dit! Själv ska jag sitta hemma i soffan och stirra på tapeten :( I helgen är det maskeradfest men med den här hälsan lär inte det bli något.

Dagblind blir man också! Det är dock skönt att slippa jobba på några dagar. Men det svider ju i plånboken istället, försöker att inte tänka så mycket på det. Löning var det inatt också då hade jag vela handla lite förnödenheter men det bultar i huvudet såfort jag reser mig :( Kristin har varit en ängel och kommit hit med mat och medicin. Hade varit mycket tyngre om jag inte fått den hjälpen. Tusen tack för det mjukis-Kristin haha :D

Vetefan va jag ska göra nu. Man vill fylla bloggen med intryck och färg, men det är så svårt när man är fast inomhus! Jag längar efter två filmer Stardust och Balls of Fire på DVD. Börjar bli proffs på att baka tårta nu iallafall :P Men det är väl kanske det enda jag kan baka också hehe.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vassego, men en gång för alla; jag är INTE en mjukis. Dementerar härmed alla såna lösa rykten. Snarare en av de hårdaste Kristinar jag känner, om jag får säga det själv:-)

Anonym sa...

Krya på dig grabben!

Anonym sa...

krya på dig asp, vi vill ju se dig här på lördag :D

Aspen sa...

va snäll ni är :) jag ska göra mitt bästa! :)

Anonym sa...

Sjukt ball tårta! =) Vi räknar med ditt stöd i helgen, friskna till nu så du orkar skrika dig hes dårå.. /Mirre