onsdag 10 oktober 2007

Frys-bils mördaren

Dexter. Jepp, då var man fast i en till serie då. Dexter, denna crime-drama serie som handlar om den minst sagt annorlunda polis-teknikern Dexter. För alla som gillar däckare och crime så kan jag rekommendera denna serie, mycket spännande och intrigueing. Man skulle kunna säga att det är en blandning av CSI, The Shield och Mr Brooks. Blev att sträcktitta 5 avsnitt. Finns risk för ytterligare något ikväll.

Som ett brev på posten.

Ett brev från Masterfoods låg i brevlådan idag, inte alls tillräckligt stort att rymma en handduk, men iallfall ett nyckelband. Hade nästan glömt bort min snickershandduk som jag kämpade för att få... Det var ju lite synd att dom var slut, men hey! Ett nyckelband, bättre än inget!

2 kommentarer:

Anonym sa...

What!! Lite besviken..som vi kæmpat før den dær handduken. Annars skulle jag ALDRIG ætit snickers! :P Men hørrø... varfør duger det att se dexter nu helt pløtsligt.. va fan ett halvår sen jag sa att du måste se det! :)

Aspen sa...

det dög väl då å, men vi sprang ju fortfarande i sanden då :) sen föll det i glömska... å nu hade jag trist å alla andra serier har ju lov :) så nu äre Dex! :p