söndag 2 maj 2010

Landet Lagom

Eller helgen lagom för en gångs skull! Har haft en kanonhelg! På fredagen var jag direkt efter jobbet hem till Anders & Lisa och grillade och hade det trevligt. Vi var till Kasen vid högskolan, den var stooor. Sen drog vi hem till mig och hamrade på lite knappar. Rockband och UFC.


Lördagen blev det styrketräning och sen kom Vicky förbi och hälsade på. Det blev ca 18 bitar sushi :S mätt! Sen visade hon mig (efter mycket övertalning) hur hon hade det i Karlholm. Det var första gången jag var i Karlholm sedan 2007. Men dem hade det fint hemma iallafall. Blev lite avundsjuk på att bo i hus! Sen bar det av hem till Erik där han visade hur man gör på UFC, snacka om lekstuga.

Och Idag söndag så blev det beachträning med Anders, Lisa och Ludvig. Nu ska jag sy upp gardiner(!) och sen blir det att runda av helgen med senaste avsnittet av Vampire Diaries.

Inga kommentarer: