tisdag 4 maj 2010

Halva inne(ute)

Jag hade precis parkerat lastbilen och var påväg hem när jag frågade en kollega vad han hade kört idag, var på han svarade att han hade kört förmiddag men var tillbaka igen för det var ju arbetsplatsträff. Snacka om få en hink iskallt vatten över sig! Jag var redan hemma mentalt och såg fram emot att få massa gjort hemma och kanske tom hinna till gymmet. Men istället blev det 2 timmar möte :(

Nu har jag iallafall tagit mig lite tid att njuta på kvällningen. Lagat mat och druckit ett(1) glas vin. Solen sänker sig bakom gävle siluetten. Jag lyssnar på massa soft musik. Njuter.


Imorn kanske det blir träna lite beach eller styrketräning, beroende på vädret.


1 kommentar:

Petra sa...

Äh.. sluta bry dig om vädret! ;) Kommer aldrig vinna en turnering i regn om du inte tränar i regn har jag ju sagt! :)