fredag 14 december 2007

Börjar bli kallt nu!

Brrrrr! Det har varit svinkallt att jobba idag. Lagom nöjd på morgonen när man måste skrapa rutorna, både på in och utsidan :S Tony som jag kör paralellt och delar på mödan med var ledig idag så då har jag jobbat dubbelt så hårt som vanligt för att kompensera för vikarien i hans plats. Slit och släp! Men nu är det äntligen helg. Jag har ingenting speciellt planerat men det ska bli skönt att vara ledig! Jag vill ha julbord! Nu blir det en powernap innan hockeyn, jag nickade precis till nu när jag sitter och skriver detta.


Det är fint med julpynten på kungsgatan


Bettan i soluppgången


Sen var det nån smidig som hade parkerat sin merca i
ett redan parkerat timmersläp längs utmarksvägen.

1 kommentar:

Anonym sa...

fan vad onödig parkering.. :P