måndag 10 september 2007

Zverige



Igår var det landskamp. Picco & Erica gästade mig för att titta på Sverige - Danmark. Eller Zverige som vi kom överens om att vi borde heta, Zlatan var kung. Tyvärr räckte det inte för att få hål på danskarna. Jag hade verkligen tänkt att ta det lugnt i helgen, men efter att kristin och peter TJATAT heeela dagen och gnata och tjata! så blev jag tillslut övertalad att komma till heartbreak. Fotbollen hjälpte väll till att tagga på lite också. Försökte få med mig Picco och Erica också, men dom var sletna så det var omöjligt. Jag tog inte ens med mig Plånboken till krogen, så bra är Kristin på att övertala ;) Tack för igår som man säger :) Vi träffade även Miriam på krogen, hon var verkligen speedad och studsade som en kanin där inne. Woxlin finns där nån stans i minnet bland dimman också.

9:30 ringde klockan imorse och även mitt huvud kan man säga. Innebandy 15:00 stod det på displayen. Ugg. Ja, Korpen Cup. Mötte nått division 2 lag som tröck dit oss.

Titta! Jag lyckades rota rätt på det mesta från gamla bloggen i mina gamla internet filer.

Inga kommentarer: