måndag 10 september 2007

Faster Harder Better Stronger

Jaha! Då blev min spaces sida nerstängd! Dom hade visst något emot bilderna jag lagt upp. Så om det är någon som har min text kvar i sin cache på datorn vore det vääldigt tacksamt om ni kunde spara sidan och skicka den till mig, eller bara kopiera texten, spara den i anteckningar och skicka till mig. Men det är väl bara att börja på en ny kula och den här gången blev det en äkta blogger blogg. Jag har mailat live-spaces och bett om upprättelse, får väl se om det leder någon vart.

Nu har jag fått träningsprogrammet för hela året(!) så det känns gött. Sen ska jag hinna med att träna volleyboll minst en gång i veckan samt en innebandymatch per helg. Blir en häftig vinter. Vi får väl se om jag får nån ranson på den här sidan, för så här kan den inte se ut!

Inga kommentarer: