söndag 18 november 2007

Smackebonk

Ja vad ska man säga fru fortuna har verkligen varit med mig den här helgen. Började med supermatchen mot Strömsbro i fredags och på lördagen slog sätras damer(mina vänner) Skellefteå med 3 - 1! Brynäs vann borta mot Modo... Och idag vann sätras damer en till match mot Norsjö med 3 - 0! Allsvenskan hägrar för dem nu! Serieledare nu med 3 matcher kvar att spela. Nykomlingar i ettan och raka vägen upp i topp! Trots en dyster start med 2 förlorade nyckelspelare. Sjukt imponerande! Kul tjejer!

Fredagen och lördagens bravader firades med champagne hemma och sedan iväg på fest med Thomas från Ockelbo. Vilken dåre :) Vet inte vad som var höjdpunkten, om det var när han röck åt sig comradion i taxin och sände: "alla bilar, alla bilar! det är bråk på olearys!" eller när han kom ner från idol signingen med texten 'Älskar dig Thomas (hjärta) Marie Picasso' skriver över hela armen! Det var nog tur att inte Sverige spöade Spanien för då hade man väll smällt av utav segeryra :)

snorta samarin? :S

2 kommentarer:

Anonym sa...

Låter som en rikigt bra helg =)

Eken sa...

Men gosse!! Vicken jävla tur att jag inte var där i lördags då. Hade jag sett Marie Picasso hade jag ju svimmat!! Av äckel.... hehe