torsdag 6 mars 2008

Från det ena till det andra

Har som haft fullt upp med måsten och sysslor så det har inte hafts nån tid att skriva häre. Vi spelade iallafall sista matchen med Ockelbo i Tisdags. Vi var 2 målvakter och 10 utespelare inräknat med våran spelande materialare :) det skiljde 35 år mellan yngsta och älsta spelaren i laget. Slå det om ni kan. Det var iallfall en skön avslutning då det var glada miner trots den sjukt dåliga uppslutningen. Dom som var där var taggade och gjorde sitt bästa. Storpisk blev det inte alls oväntat, junior fick stå 2 sista och fick göra en jättebra insats så det var kul. Tackar Ockelbo för den här sesongen som har varit många goda stunder! Trevliga grabbar och ledare! Synd bara att vi inte kunde vara lika bra sportsligt som vi är socialt:)


Sista gången i #1? < - > Stabil toppforward

Onsdagen var jag och Picco på IKEA och spenderade några tussar på nytt bord och lite porslin. Bettan visade sig vara en riktig lastbil. Sen drog vi iväg och spelade lite inomhus beach.. Jag Picco Anders Thomas och Peter med en lisa på läktaren. Sjukt kul att passa och spikea igen. Har träningsvärk i konstiga muskler idag.

Och idag har jag varit i västerås på utbildning hela dagen. Putsat lite hemma och nu bloggen. Imorrn är det nån typ av avslappning och vila tills på lördag då jag ska på jobb konferens i stockholm/åland. Kommer hem söndag kväll igen.

PUSS och Hej

P.S Jag saknar älsklingen så jäävla mycket!!! Hon kommer hem i Påsk och jag längtar så hjärtat slår frivolter!


underbarast

5 kommentarer:

Eken sa...

naaaaawwwwwwww ;)

Anonym sa...

och du fortsätter väl i Ockelbo? they need you ;)

Aspen sa...

Äh, dom hade mig. och det gick ju raka vägen ner ur kvalet. Division 3's sperrle :( hehe. Vet inte vad det blir, men sitta och åka till ockelbo för att harva i div4 känns inte så lockande.

Anonym sa...

Hehe nej, iofs. ;/

Anonym sa...

tss haha .. på tiden med en uppdate..
vad bev det i sista fighten?
FYLLESLAG- 10?