onsdag 29 augusti 2007

Volleyboll. ...inomhus

Tjop! Igår var jag med sätras damer och lattjade på träningen. SJUKT KUL. Man kan lungnt snacka om powertrip när man kommer från en ren beachkarriär och kliver in på hårt underlag med inomhusskor och ska hoppa upp och smasha... När nätkanten är i brösthöjd :D GANSKA coolt :D Det var jävligt roligt att spela, mycket roligare än jag trott om inomhusvolley. En klar mersmak för herrsatsningen av Sätra i vinter. Som det lät på tränarna skulle det bli ett pass i veckan och förhoppningsvis något sammandrag. Räkna med mig! säger jag bara. Kommer att träna hela vintern förberedande syfte för beach08, inte bara volleybollträning utan mer styrka, spänst och teknik. Super-Anders har lovat hjälpa mig med träningen så det känns grymt lovande...
Det var väldigt längesedan jag tränade för något. Inte sedan jag spelade hockey har jag haft sån tränings-motivation! Så det känns grymt kul!
2008 är mitt år

Inga kommentarer: