fredag 3 augusti 2007

Blogg

Tjena, det är folk som säger att jag borde blogga. Och en dag som denna har jag haft sjukt lite att göra så jag tänkte; varför inte. Förmodligen kommer jag glömma bort att blogga i framtiden eller bara tröttna, men vafan :)

Vilodag idag. Har spelat säkert 20 timmar beach den här veckan, men idag är det vilodag. Det blir milkshake och serier med sid-rid och sen grilla med gänget ikväll om vädret håller i sig. I helgen skulle det bli kanonväder så då blir det väl beachen för hela slanten.
Det känns som hela det här sommarhalvåret cirkulerar runt beachvolleybollen(som vanligt). Har träffat jättemånga nya underbara vänner den här sesongen, främst genom IK Sätras dam-volley som vi träffat i boulognern och det har gett ringar på vattnet. Nu kommer mixerstaven så nu ska jag göra shakes!
Shake & Bake!

Inga kommentarer: