tisdag 11 november 2008

Hot n' Cold

Smålänsk helg. Som vilken helg som helst, fast sämre väder. Det har varit dåligt väder hela helgen och det fortsätter än. Har handlat ny vinterjacka i helgen, schweeery nice! Sen har jag även lirat lite "Inomhus beach" med de lokala förmågorna i Nässjö. Jättekueel!


Sen som ni säkert läst i tidningarna blåste det ordentligt i måndags här. Det blåste ner träd över vår infart till jobbet, och flaggorna blåste sönder. Busskurar välte och annat roligt. När dom väl röjt upp träden som blockerat infarten så hann jag inte mer än 2 mil så fick jag punka på lastbilen :/ mys i regnet. Men jag har ju ny vinterjacka hemma, så jag står där i stormvinden, ansiktet fullt med regn med ett naivt leende på läpparna.



Party i helgen? då kanske ni ska digga T.I feat Rihanna - Life your life eller Katy Perry - Hot n Cold

Inga kommentarer: